Doprava ZADARMO na všetky objednávky bez rozdielu !

FAQ - často kladené otázky

Ako stornovať objednávku?

V prípade, že chcete zrušiť vašej objednávku, napíšte nám email na info@leomoda.sk, uveďte číslo objednávky. Zaplatené objednávky už nemožno zrušiť.

 

Ako reklamovať, vrátiť alebo vymeniť tovar?

Reklamovať tovar u nás je naozaj jednoduché, skopírujte a vyplňte formulár s odôvodnením v sekcii Reklamácia tovaru alebo vrátiť tovar tu: https://www.leomoda.sk/reklamace-zbozi/

 

Doba dodania uplynula a tovar nedorazil, ako postupovať?

Najprv si prosím overte, že dodacia lehota 15-40 dní uplynul odo dňa odoslania tovaru dodávateľom, nie odo dňa vytvorenia objednávky. O dni odoslaní tovaru Vás informujeme vždy emailom. Vzhľadom k tomu, že tovar z Vašej objednávky môže byť expedovaný z viacerých skladov, môže byť doručený postupne vo viacerých zásielkach. A každá zásielka teda môže a v praxi máva rozdielne dátum odoslania. Zásielka Vám môže doraziť do schránky alebo na poštu. Bohužiaľ nie vždy dorazí do schránky oznámenie o uložení zásielky na pošte, kde už môže zásielka čakať na vyzdvihnutie. V tomto prípade sa prosím čo najskôr zastavte na pobočke Vašej pošty, či tam zásielka nie je uložená, a aby sa nevrátila z dôvodu nevyzdvihnutia. Ak doba dodania uplynula a zásielka Vám nedorazila a nie je ani na pošte, zadajte reklamáciu dodanie tu: https://www.leomoda.sk/reklamace-zbozi/, zašleme Vám tovar znovu alebo vrátime peniaze podľa Vašej voľby.

 

Ako môžem platiť? Prečo nemožno platiť dobierkou?

Platiť možno za tovar online platobnou bránou Pays. Zásielky nie je možné zasielať dobierkou z dôvodu odosielania od dodávateľa zo zahraničia k vám na vašej adresu